Czy też uważasz, że już czas,
aby świat o Tobie usłyszał?
Jeśli marzysz o tym, aby wyjść z cienia i z odwagą budować widoczną markę, aby pomóc jak największej liczbie osób, jesteś w dobrym miejscu!
Jeszcze tylko
Obserwujesz ludzi ze swojej branży, którzy są zapraszani do wywiadów, programów telewizyjnych czy audycji radiowych i zastanawiasz się,
dlaczego to nie Ty?
Słuchając wywiadów z innymi ekspertami, masz wrażenie, że są 10 mil za Tobą i czasami z nutką „jak oni to robią?” zastanawiasz się, dlaczego po raz kolejny:
Są zapraszani do Forbes czy Dzień dobry TVN,
podczas gdy Ty nawet nie wiesz, komu i jak możesz zaprezentować swój temat?
Pracują z Twoimi wymarzonymi klientami,
kiedy Ty zastanawiasz się, jak zwrócić ich uwagę i wywołać efekt WOW?
Są zapraszani do prestiżowej prasy, portali czy audycji radiowych i podcastów,
a Ty masz wrażenie, że ciągle jesteś ekspertem drugiej klasy?
Piszą artykuły eksperckie, opinie i felietony do topowych mediów branżowych,
a jedyne, co Tobie pozostaje, to je czytać?
Biorą aktywny udział w debacie publicznej, są zapraszani na konferencje i wystąpienia,
podczas gdy Ty ciągle siedzisz na widowni?
Twoja misja nie pozwala Ci już dłużej siedzieć w kącie i wiesz, że to już TEN CZAS, aby sięgnąć po więcej?
Program mentoringowy
Podbij media! Niech świat o Tobie usłyszy!
gdzie w grupie osób ambitnych i pozytywnie zmotywowanych:
Poznasz świat mediów i nauczysz się grać w tę grę
Dowiesz się, czego potrzebują dziennikarze, jak pracują i w jaki sposób możesz nawiązać z nimi współpracę. Nie będzie dla Ciebie już tajemnicą, z kim musisz się skontaktować, żeby zaproponować swój temat.
Stworzysz plan, który doprowadzi cię do medialnego sukcesu
Zaczniesz myśleć jak dziennikarz i nauczysz się przedstawiać swój temat w sposób atrakcyjny dla mediów. Zobaczysz, jak możesz zaplanować dużą kampanię medialną, a także jednorazowe, szybkie strzały, które będą budować widoczność Twojej marki.
Sprawisz, że media cię pokochają i staniesz się dla nich numerem 1
Dowiesz się, co zrobić, aby media lubiły z Tobą współpracować i żeby każde wystąpienie było ciekawe dla nich, ale również z wyraźną korzyścią dla Ciebie.
Przygotujesz dobre materiały dla mediów
Korzystając z szablonów i wzorów, stworzysz profesjonalne materiały, które będę Ci służyć zarówno do współpracy z mediami, jak również do wystąpień publicznych, materiałów na stronę www czy do gościnnych live’ów i podcastów.
Nawiążesz współpracę z topowymi tytułami: Forbes, Puls Biznesu, Wysokie Obcasy, Onet.pl, INNPoland.pl i inne
Nauczysz się współpracy z prasą i portalami internetowymi. Dowiesz się, na co zwrócić uwagę, jakich błędów nie popełniać, a także jak realizować swoje cele komunikacyjne.
Przygotujesz się do wystąpienia w radiu, podcaście, LIVE i TV
Poznasz techniki, dzięki którym będziesz udzielać wywiadów w sposób świadomy i przemyślany. Dowiesz się, jak wykorzystać media do przekazywania swoich treści strategicznych.
Dowiesz się, jak strategicznie wykorzystać swoją obecność w mediach
Przekonasz się, że wystąpienie w mediach to tylko początek i najważniejsze jest, aby mądrze wykorzystać swoją obecność w mediach w budowaniu swojego wizerunku.
Zaczniesz świadomie budować swój wizerunek
Nauczysz się patrzeć na swoją markę z lotu ptaka i budować swój wizerunek w sposób autentyczny i zgodny ze swoimi wartościami, ale jednocześnie przyciągający Twoich idealnych klientów
Media, w jakich byli moi klienci:
Opinie niektórych uczestników poprzednich edycji
Jak działa program
Podbij media! Niech świat o Tobie usłyszy?
Najbliższa edycja Podbij media! Niech świat o Tobie usłyszy! to roczny program online, którego celem jest zbudowanie widoczności Twojej marki w najbardziej prestiżowych mediach w Polsce.
Ruszamy 2 kwietnia i tego dnia otrzymujesz dostęp do platformy kursowej, na której co miesiąc przez 3 miesiące umieszczam dostęp do trzech kolejnych modułów. Otrzymujesz roczny dostęp do wszystkich materiałów, więc możesz do nich wracać, kiedy tylko potrzebujesz.
W trakcie programu możesz pracować samodzielnie i w swoim tempie.
Możesz też wykorzystać siłę grupy i moją aktywną obecność w programie przez całe 12 miesięcy od startu programu i uczestniczyć w dodatkowych 6 spotkaniach Q&A na platformie ZOOM na żywo, a następnie aż w 9 spotkaniach PRhour.
Zaczynamy od systematycznych spotkań Q&A, podczas których będę odpowiadać na przesłane wcześniej pytania uczestników dotyczące treści kursu oraz współpracy z mediami. Dzielę się swoim praktycznym doświadczeniem w kontakcie z dziennikarzami, dzięki czemu unikniesz wielu pułapek i błędów.
Natomiast podczas PRhour pracujemy nad Twoim wizerunkiem w sposób strategiczny. Masz wiedzę z kursu i teraz koncentrujemy się na jej realnym wdrożeniu. Podpowiadam, jakie tematy są teraz w mediach na czasie, przeprowadzamy burze mózgów, zderzamy swoje pomysły i przede wszystkim utrzymujemy motywację, aby o widoczność marki dbać długofalowo.
Dodatkowo otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku, w której możesz budować relacje z innymi uczestnikami programu i dzielić się efektami swojej pracy. Jeśli zdecydujesz się dołaczyć do wewnętrznego WYZWANIA #MarkawMediach, to również w grupie publikujesz swoje efekty pracy w trakcie kursu. To jest niezwykle motywujące i wiem, że udział w Wyzwaniu był dla kilku osób transformującym momentem.
Co zawiera program online
Podbij media! Niech świat o Tobie usłyszy! ?
Co dokładnie znajdziesz w programie Podbij media?
Moduł 1
Wprowadzenie
Pokażę Ci, przez jaki proces przejdziesz, a także, co zrobić, aby wycisnąć program jak cytrynę. Na początek określisz swój cel oraz popracujesz nad swoją motywacją, aby cel nie był tylko zapisany na kartce, ale też osiągnięty. Zdefiniujesz swoją misją i nakreślisz wizją swojej marki. Pamiętaj, mierzymy wysoko!
Moduł 2
Poznaj świat mediów i naucz się grać w tę grę
Dowiesz się, jak wygląda świat mediów, kto jest kim w mediach i z kim musisz się skontaktować, aby nawiązać współpracę. Poznasz 8 zasad współpracy z mediami. Wybierzesz media dla swojej marki, a także stworzysz swoją listę najważniejszych mediów, korzystając z gotowych szablonów.
Moduł 3
Stwórz plan, który doprowadzi cię do medialnego sukcesu
Poznasz 9 sposobów, jak przygotować atrakcyjny temat dla mediów. Dowiesz się, jakie narzędzia możesz wykorzystać, aby media szybko zainteresowały się Twoim tematem. Zaplanujesz swoje działania zgodnie ze swoim celem. Wybierzesz czy chcesz działać szeroko czy metodą małych kroków.
Moduł 4
Spraw, że media cię pokochają i staniesz się ekspertem nr 1
Będziesz pracować nad wizerunkiem swojej marki osobistej. Dowiesz się, jakich ekspertów lubią media, jak występować, aby budować swoją markę, a jednocześnie przyciągać dziennikarzy i odbiorców. Przygotujesz takie materiały, które ułatwią pracę i Tobie i dziennikarzom.
Moduł 5
Jak zaproponować i przygotować dla mediów artykuł gościnny?
Dowiesz się, jak przygotować atrakcyjny dla mediów i czytelników artykuł. Korzystając ze wzorów i szablonów napiszesz pierwszego maila do dziennikarzy. Dowiesz się, jakch wpadek i błędów musisz unikać, a także, w jaki sposób możesz kontaktować się z dziennikarzami i co zrobić, jeśli Twój materiał nie wzbudzi zainteresowania.
Moduł 6
Twoja publikacja w prestiżowym magazynie i na zasięgowym portalu
Nauczysz się współpracy z dziennikarzami prasowymi i z portali internetowych. Dowiesz się, jak dbać o swoje interesy jednocześnie budując dobre relacje z dziennikarzami. Poznasz zasady dobrego przygotowania do wywiadu, a także techniki, dzięki którym powiesz w mediach to, co chcesz.
Moduł 7
Twoja rozmowa w audycji radiowej lub ulubionym podcaście
Odkryjesz świat radia i dowiesz się, jaka jest specyfika udzielania wywiadu w radiu, a jaka w podcaście. Dowiesz się, czego możesz się spodziewać, a także, w jaki sposób możesz realizować swoje cele, jednocześnie nie psując relacji z dziennikarzem.
Moduł 8
Twój wywiad w popularnym programie telewizyjnym
Dowiesz się, jak trafić do telewizji i jak wystąpić, aby to nie była jednorazowa przygoda. Przełamiesz barierę wystąpień przed kamerą. Doskonale przygotujesz się do wejścia do studia telewizyjnego, a także do nagrania w domu. Poznasz zasady budowania wizerunku w telewizji w taki sposób, aby wzmacniał Twoją markę.
Moduł 9
Masz publikacje? To nie koniec! Wykorzystaj je w 100%
Teraz dopiero się wszystko zaczyna i sukces jest w Twoich rękach. Pokażę Ci, jak wykorzystać obecność w mediach, aby Twoja marka wskoczyła na kolejny poziom i wszyscy z Twojego otoczenia mówili tylko o Tobie.
W ramach programu zebrałam swoje 10 letnie doświadczenie w budowaniu marki w mediach.
Przeprowadzam Cię krok po kroku przez proces, który pozwoli Ci zaistnieć w najbardziej prestiżowych mediach w Polsce, takich jak: VOGUE, Twój STYL, Puls Biznesu, Rzeczpospolita, Forbes, w popularnych programach śniadaniowych oraz audycjach radiowych m.in. w Chilli Zet, Polskim Radio, TOK FM czy Radio Zet.
Dołączając na pokład programu teraz, otrzymasz dodatkowe bonusy:
Bonus 1
6 sesji Q&A na platformie ZOOM
6 razy spotkamy się na sesjach Q&A na platformie ZOOM, w trakcie których na żywo odpowiem na przesłane wcześniej pytania. Spotkania będą odbywały się we wtorki o 9:00 i będą trwały maksymalnie 1,5 godziny każde. Świetnie, jeśli dołączysz, ale nie musisz być na żywo. Każde ze spotkań będzie nagrywane i udostępniane na platformie kursowej.
Harmonogram sesji Q&A na ZOOM:
#1 sesja Q&A - 09.04. (wtorek) godz. 9:00
#2 sesja Q&A - 23.04. (wtorek) godz. 9:00
#3 sesja Q&A - 07.05. (wtorek) godz. 9:00
#4 sesja Q&A - 21.05. (wtorek) godz. 9:00
#5 sesja Q&A - 04.06. (wtorek) godz. 9:00
#6 sesja Q&A - 18.06. (wtorek) godz. 9:00
Wartość: 5100 zł
Bonus 2
Zamknięta grupa na Facebooku
Otrzymasz dożywotni dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku, tylko dla uczestników kursu. Otrzymasz również dostęp do live’ów z poprzednich edycji (wówczas sesje Q&A były w formie live’a), dzięki czemu możesz czerpać z dodatkowych materiałów. Zamknięta grupa jest miejscem, gdzie będziemy dzielić się osiągnięciami, wzajemnie się motywować i sobie doradzać. Poznasz ciekawych i ambitnych ludzi takich jak Ty. Ten kurs przyciąga właśnie takie osoby.
Wartość: 1500 zł
Bonus 3
Szablon listy mediów
Otrzymasz szablon listy mediów, w którym masz wypisane wszystkie największe ogólnopolskie media w Polsce (ponad 100 tytułów prasa, portale, radio i TV) wraz z algorytmem maila do dziennikarza. W szablonie listy mediów znajdziesz Gazetę Wyborczą, Puls Biznesu czy VOGUE i Twój STYL. Oczywiście wybierzesz tylko te ciekawe dla Ciebie. Twoim zadaniem jest tylko znaleźć odpowiednich dziennikarzy i uzupełnić wzór maila. W kursie opowiadam, jak to zrobić.
Wartość: 1000 zł
Bonus 4
Wzory, szablony, harmonogramy, checklisty i przykłady materiałów prasowych
Otrzymujesz gotowe wzory i szablony profesjonalnego bio, dobrze napisanej informacji prasowej, maila do dziennikarza czy opisu Twojego projektu. Wszystkie wzory i szablony z łatwością dostosujesz do siebie. Otrzymujesz gotowe przykłady maili do dziennikarzy, które u mnie się sprawdziły.
Wartość: 2000 zł
Bonus 5
Prezentację z 15 stylizacjami, które sprawdzą się w TV
Prezentacja zawiera 10 damskich i 5 męskich stylizacji, dzięki czemu po zaproszeniu do telewizji nie będziesz sobie zaprzątać głowy pytaniem: „Hm.. w co ja się ubiorę?”. Stylizacje są uniwersalne i nie będą wymagały od Ciebie wyszukanych zakupów, a jednocześnie będziesz dobrze wyglądać siedząc na telewizyjnej kanapie.
Wartość: 500 zł
Bonus 6
9 spotkań PRhour na platformie ZOOM
Wierzę, że budowanie widoczności swojej marki to działanie długofalowe. Dlatego w tej edycji wprowadzam dodatkowe wsparcie w postaci 1,5-godzinnego spotkania raz w miesiącu, po zakończeniu sesji Q&A. W trakcie PRhour będziesz pracować nad swoją widocznością strategicznie i długofalowo. Podpowiem Ci, jakie tematy są teraz gorące, będziemy zderzać swoje pomysły, przeprowadzać burze mózgów oraz konsultować tematy dla mediów, a także co w danym miesiącu warto zrobić. To będzie też dodatkowa motywacja, aby dbanie o wizerunek marki i jej widoczność było Twoim stałym nawykiem jak księgowość czy planowanie postów w mediach społecznościowych, a nie jednorazowym zrywem.
Część spotkań odbędzie się z poprzednią edycją programu. To okazja do poznania się, networkingu i budowania relacji.
Harmonogram PRhour:
#1 PRhour - 01.07.2024 r. (poniedziałek) godz. 9:00
#2 PRhour - 07.08.2024 r. (środa) godz. 9:00
#3 PRhour - 04.09.2024 r. (środa) godz. 9:00
#4 PRhour - 02.10.2024 r. (środa) godz. 9:00
#5 PRhour - 06.11.2024 r. (środa) godz. 9:00
#6 PRhour - 04.12.2024 r. (środa) godz. 9:00
#7 PRhour - 08.01.2025 r. (środa) godz. 9:00
#8 PRhour - 05.02.2025 r. (środa) godz. 9:00
#9 PRhour - 05.03.2025 r. (środa) godz. 9:00
Wartość: 7650 zł
Bonus 7
Wyzwanie #MarkawMediach
To perełka tego programu, z której jestem szczególnie dumna! Aby jeszcze bardziej zmobilizować Cię do aktywnego udziału w programie, możesz wziąć w Wyzwaniu #MarkawMediach, w którym będzie element rywalizacji. Przygotowałam konkretne zadania do zrobienia, które z jednej strony bardzo popchną Cię do przodu w pracy, a z drugiej otwierają Ci możliwość współpracy ze mną 1:1 przez miesiąc. Osoba, która osiągnie najlepszy wynik będzie pod moją indywidualną opieką PR przez 1 miesiąc.
Przekonasz się, że w ciągu miesiąca można osiągnąć świetne rezultaty. Dotychczasowe zwyciężczynie Wyzwania były bardzo zadowolone i były w takich mediach jak: Puls Biznesu, Fakt, Polskie Radio Czwórka, Polskie Radio dla Ciebie, wizaz.pl, dziennik.pl, M jak mama, Dobra Mama, Dobre Rady. Więcej na temat współpracy ze zwyciężczyniami Wyzwania przeczytasz na moim blogu: www.rolingerpr.pl/blog
Miesięczna współpraca 1:1 z osobą, która wygrywa Wyzwanie wygląda dokładnie tak, jak obsługuję swoich stałych klientów. Współpracę rozpoczynamy od 2-godzinnej konsultacji strategicznej. Pracujemy nad wizerunkiem Twojej marki, przeprowadzam mini audyt, a także wizerunkową analizę SWOT. Następnie definiujemy Twoje wyróżniki i temat, który szczególnie warto poruszyć w danym momencie. Ustalamy listę mediów. Opracowuję odpowiednie materiały prasowe. Następnie wysyłam ją do starannie sprofilowanych mediów, po czym kontaktuję się z dziennikarzami. W tym czasie Ty czekasz na sygnał z mojej strony w sprawie wywiadów i publikacji. Przygotowuję Cię do wywiadów i wspólnie świętujemy Twój sukces na spotkaniu podsumowującym 🙂
Wartość: 15 000 zł
Podsumujmy, co dostaniesz:
Wartość razem: 35 650 zł
Cena programu: 10 500 zł
tylko TERAZ: 9 900 zł
Mam tylko 7 miejsc.
Suma Możesz wybrać płatność ratalną. Harmonogram płatności wygląda następująco:
I rata - 2525 zł - płatna do 16.04.2024r.
II rata - 2525 zł - płatna do 01.05.2024r.
III rata - 2525 zł - płatna do 01.06.2024r.
IV rata - 2525 zł - płatna do 01.07.2024r.
Podsumowanie płatności ratalnych: 2525 x 4 = 10 100 zł
Dane do płatności:
tytuł przelewu: Program Podbij Media - I rata
numer konta: ING 19 1050 1025 1000 0090 8311 4182
Odbiorca: Rolinger Group sp. z o.o., 03-126 Warszawa, ul. Antalla 2/6
Uwaga! Jeśli zdecydujesz się na wpłatę pełnej kwoty, bez płatności ratalnej,
otrzymasz dodatkowo 60-minutową konsultację PR, podczas której przeprowadzimy analizę Twojej marki
oraz wizerunkowy SWOT Twojej marki. Wskażę Ci kluczowy kierunek budowania wizerunku swojej marki.
Konsultację możesz zrealizować do 28 lutego 2025 roku.
Sprzedaż trwa do 16 kwietnia do godz. 21:00.
Musisz wiedzieć,
108 000 zł.
Z programem Podbij media! Niech świat o Tobie usłyszy! możesz osiągnąć wymarzone rezultaty, a co najważniejsze całe know-how zostaje z Tobą, a nie agencją czy z freelancerem, którego zatrudnisz na krótką chwilę.
Owszem, zamiast za udział w programie możesz wykupić artykuł sponsorowany, ale w topowych mediach to będzie TYLKO jeden artykuł. A Ty wciąż nie zyskasz wiedzy, jak zainteresować media swoim tematem, żeby regularnie być zapraszanym do mediów, jak wystąpić, udzielić wywiadu, żeby nie popełnić błędów i co zrobić, aby to wystąpienie procentowało i służyło Ci nawet na kilka lat.
Wiedza zawarta w programie pomoże Ci świadomie zarządzać swoim wizerunkiem, zmieni Twój sposób myślenia, pokaże nową perspektywę, a także popchnie Cię do budowania widoczności w mediach. Przestaniesz patrzeć na innych, tylko skoncentrujesz się na budowaniu swojej rozpoznawalności.
Co więcej, otworzysz się na nowe - pomysły, możliwości, propozycje. Niektórzy mówią, że program jest transformujący i zmienia życie.
Teraz wyobraź sobie,
że wywiad z Tobą ukazał się w wymarzonym magazynie. Ważni partnerzy dzwonią do Ciebie z gratulacjami, a klienci z większym zaufaniem korzystają z Twojej oferty podświadomie czując, że są w dobrych i uznanych rękach.
Stajesz się dla nich numerem 1.
Zapominasz, czym są negocjacje i ciągłe odpowiadanie na pytanie: „Czemu tak drogo?”. Realizujesz projekty marzeń, pracujesz z idealnymi klientami, działasz z rozmachem, a co najważniejsze w pełni realizujesz swoją misję – dzielisz się wiedzą, pomagasz innym wzrastać, poprawiasz ich życie.
Robisz to, co kochasz.
Ten program jest dla Ciebie, jeśli:
Ten program nie jest dla Ciebie, jeśli:
Może obawiasz się,
Zaprojektowałam program tak, aby krok po kroku, w maksymalnie możliwie szybki sposób osiągać rezultaty. Co jest niezwykle ważne, nie błądzisz, nie szukasz rozwiązań na własną rękę tylko otrzymujesz gotowe rozwiązania i bezcenne wskazówki. Jesteśmy w kontakcie w zamkniętej grupie, gdzie udzielam Ci konkretnych informacji zwrotnych, systematycznie spotykamy się podczas sesji Q&A, a potem w trakcie PRhour. Co więcej, pracujesz w zmotywowanej grupie i to też dodaje skrzydeł i energii do działania.
Nawet jeśli nie wystarczy Ci czasu na przygotowanie jakiegoś materiału, pamiętaj, że możesz zlecić część zadań. Ważne jest to, że będziesz wiedzieć CO zlecać, JAK to powinno wyglądać, czego oczekują dziennikarze, do jakiej komunikacji są przyzwyczajeni, od czego zacząć. Właśnie tego dowiesz się podczas programu.
To nie koniec, zyskasz dużą wiedzę na temat wystąpień w mediach, udzielania wywiadu, a tego nikt za Ciebie nie zrobi. To jest najważniejsza część i ona należy do Ciebie.
W tym rocznym programie kładę nacisk na to, żeby budowanie widocznej marki weszło Ci w nawyk i stało się stałym elementem Twoich działań.
Przekonasz się, jak zmieni się Twój biznes.
Otrzymujesz 30 dniową gwarancję satysfakcji
Przygotowałam materiały tak, aby dały Ci jak najwięcej wartości i pomogły w działaniach PR. Jeśli z jakichś powodów program jednak nie będzie dla Ciebie odpowiedni, to wystarczy, że napiszesz na mój adres e-mail, a zwrócę Ci 100% Twojej wpłaty. Moim celem jest przekazanie Ci wiedzy i pokazanie, jak Ty sam_ możesz pojawić się w mediach, podcastach i budować widoczną markę.
Pamiętaj! Samo nie wydarzy się nic.
Silna i znana marka osobista nie zbuduje się sama.
Jeśli nie wiesz, czy ten program jest dla ciebie,
umów się na bezpłatną 15-minutową konsultację:
Dlaczego ja?
Nazywam się Danuta Rolinger-Bednarska. Jestem strateżką komunikacji i doświadczonym PR-owcem, mentorką w Sieci Przedsiębiorczych Kobiet. Od 10 lat pracuję w branży PR, a od 8 lat jestem szefową butikowej agencji Rolinger PR, w której buduję widoczność liderów i ekspertów w mediach. Moi klienci są w topowych mediach w Polsce.
Pracowałam przy kampanii Ministerstwa Zdrowia „Bądź mężczyzną. Chroń zdrowie!”, realizowałam szerokie kampanie PR dla dużych firm i organizacji, m.in. dla Valeant, Polfarmex, Sarantis, Henkel czy Pierre Fabre. Dzisiaj pomagam ekspertom i małym biznesom budować swoją widoczność w mediach, takich jak Forbes, Puls Biznesu, Onet.pl, Wysokie obcasy, Chilli Zet, Polskie Radio czy w programach śniadaniowych.
Wierzę, że każdy z nas przyszedł na świat z określoną misją. Pomagam ją ubrać w słowa i jasno komunikować. Dodaję skrzydeł i sprawiam, że dzieją się fantastyczne rzeczy. Pracuję z ludźmi, którzy wierzą w możliwość przemiany świata i pozytywnego wpływu na otoczenie. Realizując swoją misję, wiedzą, że nie mogą siedzieć cicho. Mają wielkie marzenia, ambitne plany i odwagę by sięgać po więcej. Skutecznie im w tym pomagam.
FAQ
Program wystartował 2 kwietnia 2024 r. Mamy pierwszą sesję Q&A za sobą - otrzymasz dostęp do nagrania.
Tak, wystawiam faktury VAT.
Tak, jak najbardziej. Jest możliwe rozłożenie płatności na 4 raty.
Harmonogram płatności wygląda następująco:
I rata - 2625 zł - płatna do 16.04.2024r.
II rata - 2625 zł - płatna do 01.05.2024r.
III rata - 2625 zł - płatna do 01.06.2024r.
IV rata - 2625 zł - płatna do 01.07.2024r.
Dane do płatności:
tytuł przelewu: Program Podbij Media - I rata
numer konta: ING 19 1050 1025 1000 0090 8311 4182
Odbiorca: Rolinger Group sp. z o.o., 03-126 Warszawa, ul. Antalla 2/6
Całkowita sprzedaż programu kończy się 16 kwietnia o 21:00.
Tak. Do tej pory wspierałam klientów z branży medycznej, beauty, nowych technologii, turystyki, nauki, rozwoju osobistego, consultingu, biznesu, FMCG. Z mojego doświadczenia wynika, że najważniejsze to dobór mediów oraz odpowiednie sformułowanie tematu. Tym zajmiemy się w trakcie kursu.
W trakcie kursu wszystko omówię krok po kroku. Pomogę Ci stworzyć plan działań oraz wszystkie potrzebne materiały: listę mediów, pierwszego maila czy materiały prasowe. Przedstawię Ci zasady PRowej współpracy z mediami. Otrzymasz przykładowe wzory pierwszej wiadomości, szablon listy mediów do wypełnienia oraz schemat dobrej informacji prasowej. Będzie dużo przykładów.
Nie udostępnię Ci kontaktów do dziennikarzy, z którymi pracuję. Natomiast pokażę Ci, jak samodzielnie nawiązać kontakt z dziennikarzem.
Na pewno sam zakup kursu nie sprawi, że nagle media zainteresują się Twoją marką. Musisz w to włożyć pracę, przejść moduły i wykonać wszystkie kroki. Pokażę Ci wszystko dokładnie tak, jak ja pracuję ze swoimi klientami.
Oczywiście. Dziennikarze szukają atrakcyjnych tematów. Ty możesz im go dostarczyć. Wszystko zależy od sposobu przedstawienia tematu, od tego czy pasuje do danego tytułu, jakie są plany redakcyjne. O tym będę mówić w kursie.
Domyślam się, że gdyby wszystko przebiegało tak jak tego oczekujesz, to nie byłoby Ciebie tutaj 🙂 Ten kurs jest przeznaczony zarówno dla osób, które chcą dopiero rozpocząć współpracę z mediami oraz dla takich, które chcą te działania uporządkować. Potrzebują praktycznej wiedzy na temat działania mediów, aby mądrze zarządzać kontaktem i działać proaktywnie, samodzielnie planując i inicjując kontakt.
Ekspert w mediach nie musi mieć tytułu naukowego. Oczywiście musisz być specjalistą lub pasjonatą z szeroką wiedzą w swojej dziedzinie. Pamiętaj jednak, że dla mediów nierzadko ważniejsze jest to, w jaki sposób przedstawiasz swoją wiedzę niż to czy masz tytuł naukowy i 20 letnie doświadczenie zawodowe.
Mamy 6 sesji Q&A na platformie ZOOM. Będziemy spotykać się wg harmonogramu:
#1 sesja Q&A - 09.04. (wtorek) godz. 9:00
#2 sesja Q&A - 23.04. (wtorek) godz. 9:00
#3 sesja Q&A - 07.05. (wtorek) godz. 9:00
#4 sesja Q&A - 21.05. (wtorek) godz. 9:00
#5 sesja Q&A - 04.06. (wtorek) godz. 9:00
#6 sesja Q&A - 18.06. (wtorek) godz. 9:00
Tak, spotkanie będą nagrywane i dodawane do platformy kursowej.
Spotkania PRhour to godzinne spotkania raz w miesiącu, które trwają od lipca 2024 do marca 2025 roku.
Harmonogram spotkań znajdziesz poniżej:
Harmonogram PRhour:
#1 PRhour - 01.07.2024 r. (poniedziałek) godz. 9:00
#2 PRhour - 07.08.2024 r. (środa) godz. 9:00
#3 PRhour - 04.09.2024 r. (środa) godz. 9:00
#4 PRhour - 02.10.2024 r. (środa) godz. 9:00
#5 PRhour - 06.11.2024 r. (środa) godz. 9:00
#6 PRhour - 04.12.2024 r. (środa) godz. 9:00
#7 PRhour - 08.01.2025 r. (środa) godz. 9:00
#8 PRhour - 05.02.2025 r. (środa) godz. 9:00
#9 PRhour - 05.03.2025 r. (środa) godz. 9:00
Spotkania PRhour to 90-minutowe sesje, podczas których wskazuję, jakie tematy są w danym miesiącu lub okresie gorące, na co warto zwrócić uwagę. To czas na zderzenie ze mną swoich pomysłów i szybką konsultację. Przede wszystkim to taki moment w miesiącu, aby mieć przestrzeń na zaplanowanie działań w obszarze wizerunku swojej marki, wywiadów, artykułów i wystąpień. Chcę, aby to był nawyk, tak jak przygotowywanie postów czy rozliczanie księgowości. Praca nad wizerunkiem marki to maraton, a nie sprint.
Do wyzwania #MarkawMediach zapraszam każdego uczestnika kursu, natomiast wygrać może 1 osoba. Wyzwanie ma na celu zmotywowania Cię do działania i wdrażania wiedzy z kursu. Osoba, która będzie aktywna i rzetelnie odrobi prace domowe, i w mojej ocenie zdobędzie największą liczbę punktów wygra miesięczną obsługę PR.
Współpraca wygląda dokładnie tak, jak obsługuję swoich stałych klientów. Współpracę rozpoczynamy od 2-godzinnej konsultacji. Pracujemy nad wizerunkiem Twojej marki, przeprowadzam mini audyt, a także wizerunkową analizę SWOT. Następnie definiujemy Twoje wyróżniki i temat, który szczególnie warto poruszyć w danym momencie. Ustalamy listę mediów. Opracowuję odpowiednią informację prasową. Następnie wysyłam ją do sprofilowanych mediów, po czym kontaktuję się z dziennikarzami. W tym czasie Ty czekasz na sygnał z mojej strony w sprawie wywiadów i publikacji. Przygotowuję Cię do wywiadów i wspólnie świętujemy Twój sukces na spotkaniu podsumowującym 🙂