Czy też uważasz, że już czas,

aby świat o Tobie usłyszał?

Jeśli marzysz o tym, aby wyjść z cienia i z odwagą budować widoczną markę, aby pomóc jak największej liczbie osób, jesteś w dobrym miejscu!

Jeszcze tylko

Podbij_Media_1
Program mentoringowy

Podbij media!

Niech świat o Tobie usłyszy!

Program online, który przygotuje Ciebie do współpracy z topowymi mediami oraz podcastami – od planu działań do udzielenia wywiadu w Forbes, Puls Biznesu, Wysokie Obcasy, Onet.pl, Innpoland.pl, Twój STYL, Radio Zet czy Dzień dobry TVN.

Ola-Gosciniak_3d

„Moja decyzja o współpracy z Danutą Rolinger-Bednarską to był prawdziwy strzał w dziesiątkę! (...)

Z pomocą Danuty nie tylko pozyskałam patronów medialnych i rozgłos w mediach dotyczący mojego nowego projektu. (...)

Uzyskałam również wsparcie i profesjonalne doradztwo dotyczące budowania swojego wizerunku w mediach - w tym udzielania wywiadów. Danuta dała mi tyle przydatnych wskazówek, że miałam pewność, że mój przekaz był jasny i docierał do idealnych odbiorców.

Ola Gościniak
Jestem Interaktywna
Agnieszka-Gaczkowska2

Osiągnełyśmy tyle wzmianek w mediach, że starczyłoby na dekadę, a to zaledwie kilka miesięcy współpracy 🙂 Jeśli obawiasz się mediów, to naprawdę nie ma czego się bać. To świetny sposób na przyciąganie właściwych klientów. Danuta czuwa nad klarownością przekazu, więc w 100% polecam współpracę. Efektem są nie tylko artykuły, wywiady, radia czy śniadaniówki, które widać na zewnątrz - to też ogromny przyrost wiedzy, doświadczenia, rozwoju osobistego i frajdy z pracy ;)))

Agnieszka Gaczkowska
Założycielka Oplotki
Karolina-Bury_Fundacja-Rodzic-w-miescie

Miałam ogromną przyjemność współpracować z Danutą Rolinger-Bednarską w ramach działań na rzecz Fudnacji Rodzic w mieście. Danuta odpowiedzialna była za promocję medialną raportu "Macierzyństwo a aktywność zawodowa". Wyniki współpracy były niezywkle owocne - ogromna liczba publikacji medialnych, zainteresowanie tematem ze strony dziennikarzy, a także tocząca się dyskusja to jej efekt. Danuta wykazała się pełnym profesjonalizmem, terminowością, a także inicjatywą. Współpracę oceniam bardzo pozytywnie.

Karolina Bury
Wiceprezeska zarządu Fundacja Rodzic w mieście
refs_magda

Danuta poprzez swojego skuteczne działania PR, kontakty z dziennikarzami i mediami, potrafi zadbać o rozwój marki, jej widoczność, pozytywny odbiór. Jest bardzo aktywna w swoich działaniach, sama podejmuje wiele inicjatyw. Bardzo efektywnie zarządza projektami. Zawsze przygotowuje materiały wysokiej jakości i zawsze są one przygotowane na czas. Bardzo polecam współpracę!

Magdalena Korycka
dyrektor zarządzająca FootMedica

Obserwujesz ludzi ze swojej branży, którzy są zapraszani do wywiadów, programów telewizyjnych czy audycji radiowych i zastanawiasz się,

dlaczego to nie Ty?

Słuchając wywiadów z innymi ekspertami, masz wrażenie, że są 10 mil za Tobą i czasami z nutką „jak oni to robią?” zastanawiasz się, dlaczego po raz kolejny:

  • Są zapraszani do Forbes czy Dzień dobry TVN,

    podczas gdy Ty nawet nie wiesz, komu i jak możesz zaprezentować swój temat?

  • Pracują z Twoimi wymarzonymi klientami,

    kiedy Ty zastanawiasz się, jak zwrócić ich uwagę i wywołać efekt WOW?

  • Są zapraszani do prestiżowej prasy, portali czy audycji radiowych i podcastów,

    a Ty masz wrażenie, że ciągle jesteś ekspertem drugiej klasy?

  • Piszą artykuły eksperckie, opinie i felietony do topowych mediów branżowych,

    a jedyne, co Tobie pozostaje, to je czytać?

  • Biorą aktywny udział w debacie publicznej, są zapraszani na konferencje i wystąpienia,

    podczas gdy Ty ciągle siedzisz na widowni?

Twoja misja nie pozwala Ci już dłużej siedzieć w kącie i wiesz, że to już TEN CZAS, aby sięgnąć po więcej?

Marzysz, żeby pojawić się w Forbes, Twoim STYLU, onet.pl, Radiu Zet czy Dzień dobry TVN?
Chcesz mieć status eksperta numer 1 w swojej branży?
Chcesz przyciągać dużych partnerów biznesowych i klientów premium?
Chcesz swoim działaniom nadać skali i rozmachu?
A może chcesz dodać swojej marce świeżości, nowego paliwa, aby ruszyć z większą mocą?
Chcesz nagłośnić swoją kampanię i zwrócić uwagę opinii publicznej na swój temat?
Chcesz wydać swoją książkę i sprawić, aby było o niej głośno?
Chcesz zwiększyć sprzedaż albo przynajmniej ją utrzymać na poziomie sprzed roku?
Chcesz przestać walczyć o klienta, tylko przyciągać tych idealnych, którzy mają do Ciebie zaufanie i nie negocjują ceny?
Program mentoringowy

Podbij media! Niech świat o Tobie usłyszy!

gdzie w grupie osób ambitnych i pozytywnie zmotywowanych:
  • Poznasz świat mediów i nauczysz się grać w tę grę

    Dowiesz się, czego potrzebują dziennikarze, jak pracują i w jaki sposób możesz nawiązać z nimi współpracę. Nie będzie dla Ciebie już tajemnicą, z kim musisz się skontaktować, żeby zaproponować swój temat.

  • Stworzysz plan, który doprowadzi cię do medialnego sukcesu

    Zaczniesz myśleć jak dziennikarz i nauczysz się przedstawiać swój temat w sposób atrakcyjny dla mediów. Zobaczysz, jak możesz zaplanować dużą kampanię medialną, a także jednorazowe, szybkie strzały, które będą budować widoczność Twojej marki. 

  • Sprawisz, że media cię pokochają i staniesz się dla nich numerem 1

    Dowiesz się, co zrobić, aby media lubiły z Tobą współpracować i żeby każde wystąpienie było ciekawe dla nich, ale również z wyraźną korzyścią dla Ciebie.

  • Przygotujesz dobre materiały dla mediów

    Korzystając z szablonów i wzorów, stworzysz profesjonalne materiały, które będę Ci służyć zarówno do współpracy z mediami, jak również do wystąpień publicznych, materiałów na stronę www czy do gościnnych live’ów i podcastów.

  • Nawiążesz współpracę z topowymi tytułami: Forbes, Puls Biznesu, Wysokie Obcasy, Onet.pl, INNPoland.pl i inne

    Nauczysz się współpracy z prasą i portalami internetowymi. Dowiesz się, na co zwrócić uwagę, jakich błędów nie popełniać, a także jak realizować swoje cele komunikacyjne.

  • Przygotujesz się do wystąpienia w radiu, podcaście, LIVE i TV

    Poznasz techniki, dzięki którym będziesz udzielać wywiadów w sposób świadomy i przemyślany. Dowiesz się, jak wykorzystać media do przekazywania swoich treści strategicznych.

  • Dowiesz się, jak strategicznie wykorzystać swoją obecność w mediach

    Przekonasz się, że wystąpienie w mediach to tylko początek i najważniejsze jest, aby mądrze wykorzystać swoją obecność w mediach w budowaniu swojego wizerunku.

  • Zaczniesz świadomie budować swój wizerunek

    Nauczysz się patrzeć na swoją markę z lotu ptaka i budować swój wizerunek w sposób autentyczny i zgodny ze swoimi wartościami, ale jednocześnie przyciągający Twoich idealnych klientów

Media, w jakich byli moi klienci:

forbes
newsweek
onet
chillizet
pns
polskie-radio
wysokie-obcasy2
dziendobrytvn
vogue
tokfm
puls-biznesu
radiozet
twoj-styl
rzeczpospolita

Opinie niektórych uczestników poprzednich edycji

Arkadiusz Wlodarczyk 9

Przez kilka tygodni uczestniczyłem w kursie, który od A do Z pokazał mi, w jaki sposób zaistnieć w mediach (magazyny, radio, czy telewizja). Co dokładnie pisać, kiedy i jak w ogóle komunikować się z mediami. Dodatkowo każdego tygodnia odbył się live, podczas którego mogliśmy zadać więcej szczegółowych pytań. Dużo praktycznej wiedzy, merytoryki oraz wskazówek. Serdecznie bardzo polecam!

Arkadiusz Włodarczyk
certyfikowany coach, założyciel Przełam Barierę
Katarzyna Kazojc

Program pozytywnie mnie zaskoczył i przerósł moje oczekiwania. Wszystkie lekcje tworzą spójną całość, dzięki której uczestnik zyskuje konkretne wskazówki, jak planować i wdrażać działania pozwalające nawiązać relacje z mediami. Materiały dołączane do lekcji są bardzo przydatne, a ich wykorzystanie daje możliwość zaoszczędzenia czasu. To kurs, z którego będą zadowolone osoby, które chcą zaistnieć medialnie jako eksperci w danym obszarze, które za pośrednictwem komunikacji z mediami planują promować produkty, projekty, czy też te osoby, które chcą poznać i doskonalić techniki budowanie wizerunku w mediach. Za duży atut kursu uznaję liczne praktyczne przykłady, na bazie których nawet osoba początkująca powinna być w stanie tworzyć własne koncepcje.

Dr Katarzyna Kazojć
Prezes Fundacji BIN, adiunkt na Wydziale Ekonomii, Finansów i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego
Aga_Ploska_

Gdy chcesz mówić głośno o swoich pomysłach i biznesie, możesz zagubić się w gąszczu “powinno się” i “nie należy” i zatrzymać się szukając sposobów, by dotrzeć do odpowiednich mediów… Ten kurs to odpowiedź. To kopalnia wiedzy. Sporo pracy do wykonania, ale za to ze świetnym przewodnikiem. Skutecznie i do celu. Polecam!

Agnieszka Płoska
www.agaploska.com
Lidia_Kacprzycka2

Jako uczestniczka kursu mogę stwierdzić, ze pomógł mi uporządkować wiedzę nt. PR, uzyskałam też wyczerpujące odpowiedzi na pytania z którymi przyszłam, jak również gotowe szablony i adresy mailowe do redakcji. Danusia jako prowadząca wykazała się bardzo dużym zaangażowaniem, profesjonalizmem i chęcią pomocy każdemu uczestnikowi. Podczas trwania kursu, moje publikacje pojawiły się w ogólnopolskim medium. Uzyskałam od Danusi profesjonalny feedback i wskazówki co poprawić. Kurs jest logicznie poukładany na sekcje tematyczne, jest bardzo przydatny dla osób, które zamierzają budować markę osobistą w mediach lub chcą rozwijać biznes online. Jestem bardzo zadowolona z kursu, polecam.

Lidia Kacprzycka
Strateg komunikacji i właściciel Japonia Kameralne Podróże
Krystyna_Jarek1

Polecam współpracę z Rolinger PR. Korzystałam z programu edukacyjnego w obszarze PR i otrzymałam solidną dawkę profesjonalnej wiedzy. Konkretna praktyczna wiedza podana w pigule do zastosowania od razu. Jaki efekt? Booster of Innovation rozpoczął współpracę z BRIEFem oraz niebawem będziemy komunikować nasz kolejny PRowy sukces. Współpraca z Danusią pozwoliłam nam samodzielnie stawiać pierwsze kroki w świecie PR i od razu robić to dobrze.

Krystyna Jarek
CEO & Innovation Designer, Booster of Innovation
Ola Lysy

Dzięki współpracy z Danutą przez te 3 miesiące zrobiłam milowy krok naprzód i już teraz wiem, że wszystko jest możliwe i tak naprawdę już jestem gotowa na wszystko;)
Oczywiście wymaga to dużej pracy, skupienia, przygotowania koncepcji i materiałów...ale jest w zasięgu ręki.
Tak więc ruszam dalej, działam i jestem przekonana, że za jakiś czas świat o mnie usłyszy.
A póki co cieszę się samą przygodą odkrywania siebie na nowo i dynamicznego rozwoju osobistego w tej podróży:)

Aleksandra Łysy
certyfikowana nauczycielka jogi Kundalini, konsultantka Ajurwedy
Joanna Kaczmarek 9

Program dał mi doskonałe podstawy do komunikacji z mediami. Danuta zadbała nie tylko o przekazanie niezbędnej wiedzy na temat funkcjonowania mediów, ale także o praktyczne wskazówki, jak być skutecznym w swojej komunikacji. Największym atutem kursu jest to, iż jest on bardzo praktyczny. Dzięki temu, że Danuta jest praktykującym PRowcem, z lekkością przeprowadza kursanta przez proces prowadzący do rozpoczęcia współpracy z mediami. Dzięki narzędziom, takim jak lista mediów, struktura informacji prasowej czy wzory wiadomości do dziennikarzy, od razu po szkoleniu można realizować własne cele. Polecam serdecznie!

Joanna Kaczmarek
Trenerka Mindfulness, www.centreofmindfulchanges.com
Agnieszka Gasparska3

Program zawiera bardzo dużo fachowej wiedzy, treść jest uporządkowana, w modułach są konkretne wskazówki, co robić, aby trafić do mediów. Lekcje są adekwatnej długości. Całość stanowi konkretny przekaz. Danuta zna się na tej pracy, materiały, które przygotowała potwierdzają jej umiejętności i doświadczenie.

Agnieszka Gasparska
Logopeda i trener wystąpień publicznych, Poezja głosu
Jolanta Ambrozewicz

Kurs przygotowany przez Danutę to kompendium wiedzy na temat współpracy z mediami. Jeśli marzysz o tym, by Twoja marka dotarła do znanych tytułów czasopism czy programów telewizyjnych, znajdziesz w nim wszelkie niezbędne do tego instrukcje.
Nie tylko rozeznasz się w specyfice pracy dziennikarzy i tym, jak do nich dotrzeć, ale odnajdziesz ogromny potencjał w swojej marce i tym, co robisz. Zdiagnozujesz i wyklarujesz obszary, które warto poruszać na łamach mediów. Przygotujesz siebie i swoją stronę internetową do tego, by w nich zaistnieć.
Zyskasz konkretne wytyczne związane z przygotowaniem różnych materiałów oraz takie, które pozwolą Ci czerpać wiele korzyści z udzielonych wywiadów czy zamieszczonych artykułów przez wiele kolejnych miesięcy. A, jak wiesz, efekty bycia w mediach pomogą Twojej marce zapisać się jako opiniotwórcza – także na następne lata.
Informacje w kursie są bardzo przemyślane i uwzględniają wszelkie niezbędne materiały, czynności i wskazówki, które warto zastosować w praktyce. Fenomen stanowi plik z ogromną bazą – listą mediów. Wśród pomocy znalazły się też bardzo przydatne instrukcje i szablony związane z tworzeniem informacji o sobie czy sposobem projektowania informacji prasowej.
Uważam, że ten kurs jest niezwykle wartościowym i przede wszystkim praktycznym materiałem, po którego przerobieniu i wdrożeniu zyskasz możliwość zaistnienia w mediach. Autorka podzieliła się w nim wszelkimi potrzebnymi materiałami i doświadczeniami, które, jak widać, są jej pasjonującą zawodową codziennością. Wszystko w przystępnej formie. Lekko, klarownie i z jasnym przekazem tego, że możesz zaistnieć w mediach oraz wykorzystać to, byście Ty i Twoja marka z jeszcze lepszym skutkiem docierały do Odbiorców.

Jolanta Ambrożewicz
Mentorka, właścicielka Marketing Interakcyjny
Ania Strzelczyk

Kurs wszystko zmienił w moim życiu. Autentycznie wszystko. (...) Myślę, że kurs jest dla ambitnych. Tempo narzucanych lekcji, zmotywowało mnie, żebym postarała się zrobić go dla siebie. Miałam cel. Miałam zadania. Te zadania, które Ty robisz, powodowały kolejne zadania. Mało tego, one otwierały mi oczy. Nie raz myślałam sobie "Jakie to jest proste!". Trzeba po prostu zapisać się do Danusi, spotkać się z ludźmi, którzy myślą podobnie.

Anna Strzelczyk
Właścicielka biura nieruchomości „D.S. Plus Nieruchomości” oraz prezeska start up’u iKuku
Ola Wlodarczyk

Zdecydowanie program Podbij Media! spełnił moje oczekiwania 🙂 Chciałam zobaczyć szeroką perspektywę w zakresie komunikacji z mediami, ale też liczne praktyczne informacje jak technicznie to wykonać, i tego dostarczył mi program. Patrzę na program jak na proces. Jedna rzecz to nauka, ale kurs wymusza powoli wychodzenie ze strefy komfortu i robienie rzeczy, których wcześniej nie robiłam. To właśnie spowodowało tę mentalną transformację - czyli nie tylko wiedza, ale też działanie i dzięki temu przemiana...

Ola Włodarczyk
Ekspertka w dziedzinie zakupu mody, edukatorka, autorka portalu swiadomykonsumentmody.pl

Jak działa program

Podbij media! Niech świat o Tobie usłyszy?

Najbliższa edycja Podbij media! Niech świat o Tobie usłyszy! to roczny program online, którego celem jest zbudowanie widoczności Twojej marki w najbardziej prestiżowych mediach w Polsce. 

Ruszamy 2 kwietnia i tego dnia otrzymujesz dostęp do platformy kursowej, na której co miesiąc przez 3 miesiące umieszczam dostęp do trzech kolejnych modułów. Otrzymujesz roczny dostęp do wszystkich materiałów, więc możesz do nich wracać, kiedy tylko potrzebujesz. 

W trakcie programu możesz pracować samodzielnie i w swoim tempie.

Możesz też wykorzystać siłę grupy i moją aktywną obecność w programie przez całe 12 miesięcy od startu programu i uczestniczyć w dodatkowych 6 spotkaniach Q&A na platformie ZOOM na żywo, a następnie aż w 9 spotkaniach PRhour.

Zaczynamy od systematycznych spotkań Q&A, podczas których będę odpowiadać na przesłane wcześniej pytania uczestników dotyczące treści kursu oraz współpracy z mediami. Dzielę się swoim praktycznym doświadczeniem w kontakcie z dziennikarzami, dzięki czemu unikniesz wielu pułapek i błędów. 

Natomiast podczas PRhour pracujemy nad Twoim wizerunkiem w sposób strategiczny. Masz wiedzę z kursu i teraz koncentrujemy się na jej realnym wdrożeniu. Podpowiadam, jakie tematy są teraz w mediach na czasie, przeprowadzamy burze mózgów, zderzamy swoje pomysły i przede wszystkim utrzymujemy motywację, aby o widoczność marki dbać długofalowo.

Dodatkowo otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku, w której możesz  budować relacje z innymi uczestnikami programu i dzielić się efektami swojej pracy. Jeśli zdecydujesz się dołaczyć do wewnętrznego WYZWANIA #MarkawMediach, to również w grupie publikujesz swoje efekty pracy w trakcie kursu. To jest niezwykle motywujące i wiem, że udział w Wyzwaniu był dla kilku osób transformującym momentem.

Co zawiera program online

Podbij media! Niech świat o Tobie usłyszy! ?

9 modułów, 100+ krótkich lekcji (video+audio)
Wzory, szablony, harmonogramy i checklisty
Możliwość udziału w WYZWANIU #MarkawMediach
Roczny dostęp do kursu i roczne wsparcie w programie
Prezentacje wszystkich lekcji w formie PDF
6 sesji Q&A
9 spotkań PRhour
30-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy
Szablon listy mediów z topowymi tytułami – ponad 100 pozycji
Dożywotni dostęp do zamkniętej grupy kursowej na FB
3 warsztaty z ekspertkami
Profesjonalna i wygodna platforma kursowa

Co dokładnie znajdziesz w programie Podbij media?

1
Moduł 1

Wprowadzenie

Pokażę Ci, przez jaki proces przejdziesz, a także, co zrobić, aby wycisnąć program jak cytrynę. Na początek określisz swój cel oraz popracujesz nad swoją motywacją, aby cel nie był tylko zapisany na kartce, ale też osiągnięty. Zdefiniujesz swoją misją i nakreślisz wizją swojej marki. Pamiętaj, mierzymy wysoko!

2
Moduł 2

Poznaj świat mediów i naucz się grać w tę grę

Dowiesz się, jak wygląda świat mediów, kto jest kim w mediach i z kim musisz się skontaktować, aby nawiązać współpracę. Poznasz 8 zasad współpracy z mediami. Wybierzesz media dla swojej marki, a także stworzysz swoją listę najważniejszych mediów, korzystając z gotowych szablonów.

3
Moduł 3

Stwórz plan, który doprowadzi cię do medialnego sukcesu

Poznasz 9 sposobów, jak przygotować atrakcyjny temat dla mediów. Dowiesz się, jakie narzędzia możesz wykorzystać, aby media szybko zainteresowały się Twoim tematem. Zaplanujesz swoje działania zgodnie ze swoim celem. Wybierzesz czy chcesz działać szeroko czy metodą małych kroków.

4
Moduł 4

Spraw, że media cię pokochają i staniesz się ekspertem nr 1

Będziesz pracować nad wizerunkiem swojej marki osobistej. Dowiesz się, jakich ekspertów lubią media, jak występować, aby budować swoją markę, a jednocześnie przyciągać dziennikarzy i odbiorców. Przygotujesz takie materiały, które ułatwią pracę i Tobie i dziennikarzom.

5
Moduł 5

Jak zaproponować i przygotować dla mediów artykuł gościnny?

Dowiesz się, jak przygotować atrakcyjny dla mediów i czytelników artykuł. Korzystając ze wzorów i szablonów napiszesz pierwszego maila do dziennikarzy. Dowiesz się, jakch wpadek i błędów musisz unikać, a także, w jaki sposób możesz kontaktować się z dziennikarzami i co zrobić, jeśli Twój materiał nie wzbudzi zainteresowania.

6
Moduł 6

Twoja publikacja w prestiżowym magazynie i na zasięgowym portalu

Nauczysz się współpracy z dziennikarzami prasowymi i z portali internetowych. Dowiesz się, jak dbać o swoje interesy jednocześnie budując dobre relacje z dziennikarzami. Poznasz zasady dobrego przygotowania do wywiadu, a także techniki, dzięki którym powiesz w mediach to, co chcesz.

7
Moduł 7

Twoja rozmowa w audycji radiowej lub ulubionym podcaście

Odkryjesz świat radia i dowiesz się, jaka jest specyfika udzielania wywiadu w radiu, a jaka w podcaście. Dowiesz się, czego możesz się spodziewać, a także, w jaki sposób możesz realizować swoje cele, jednocześnie nie psując relacji z dziennikarzem.

8
Moduł 8

Twój wywiad w popularnym programie telewizyjnym

Dowiesz się, jak trafić do telewizji i jak wystąpić, aby to nie była jednorazowa przygoda. Przełamiesz barierę wystąpień przed kamerą. Doskonale przygotujesz się do wejścia do studia telewizyjnego, a także do nagrania w domu. Poznasz zasady budowania wizerunku w telewizji w taki sposób, aby wzmacniał Twoją markę. 

9
Moduł 9

Masz publikacje? To nie koniec! Wykorzystaj je w 100%

Teraz dopiero się wszystko zaczyna i sukces jest w Twoich rękach. Pokażę Ci, jak wykorzystać obecność w mediach, aby Twoja marka wskoczyła na kolejny poziom i wszyscy z Twojego otoczenia mówili tylko o Tobie.

W ramach programu zebrałam swoje 10 letnie doświadczenie w budowaniu marki w mediach.

Przeprowadzam Cię krok po kroku przez proces, który pozwoli Ci zaistnieć w najbardziej prestiżowych mediach w Polsce, takich jak: VOGUE, Twój STYL, Puls Biznesu, Rzeczpospolita, Forbes, w popularnych programach śniadaniowych oraz audycjach radiowych m.in. w Chilli Zet, Polskim Radio, TOK FM czy Radio Zet.

Dołączając na pokład programu teraz, otrzymasz dodatkowe bonusy:

11

Bonus 1

6 sesji Q&A na platformie ZOOM

6 razy spotkamy się na sesjach Q&A na platformie ZOOM, w trakcie których na żywo odpowiem na przesłane wcześniej pytania. Spotkania będą odbywały się we wtorki o 9:00  i będą trwały maksymalnie 1,5 godziny każde. Świetnie, jeśli dołączysz, ale nie musisz być na żywo. Każde ze spotkań będzie nagrywane i udostępniane na platformie kursowej.

Harmonogram sesji Q&A na ZOOM:

#1 sesja Q&A - 09.04. (wtorek) godz. 9:00

#2 sesja Q&A - 23.04. (wtorek) godz. 9:00

#3 sesja Q&A - 07.05. (wtorek) godz. 9:00

#4 sesja Q&A - 21.05. (wtorek) godz. 9:00

#5 sesja Q&A - 04.06. (wtorek) godz. 9:00

#6 sesja Q&A - 18.06. (wtorek) godz. 9:00

Wartość: 5100 zł
12

Bonus 2

Zamknięta grupa na Facebooku

Otrzymasz dożywotni dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku, tylko dla uczestników kursu. Otrzymasz również dostęp do live’ów z poprzednich edycji (wówczas sesje Q&A były w formie live’a), dzięki czemu możesz czerpać z dodatkowych materiałów. Zamknięta grupa jest miejscem, gdzie będziemy dzielić się osiągnięciami, wzajemnie się motywować i sobie doradzać. Poznasz ciekawych i ambitnych ludzi takich jak Ty. Ten kurs przyciąga właśnie takie osoby.

Wartość: 1500 zł
13

Bonus 3

Szablon listy mediów

Otrzymasz szablon listy mediów, w którym masz wypisane wszystkie największe ogólnopolskie media w Polsce (ponad 100 tytułów prasa, portale, radio i TV) wraz z algorytmem maila do dziennikarza. W szablonie listy mediów znajdziesz Gazetę Wyborczą, Puls Biznesu czy VOGUE i Twój STYL. Oczywiście wybierzesz tylko te ciekawe dla Ciebie. Twoim zadaniem jest tylko znaleźć odpowiednich dziennikarzy i uzupełnić wzór maila. W kursie opowiadam, jak to zrobić.

Wartość: 1000 zł
14

Bonus 4

Wzory, szablony, harmonogramy, checklisty i przykłady materiałów prasowych

Otrzymujesz gotowe wzory i szablony profesjonalnego bio, dobrze napisanej informacji prasowej, maila do dziennikarza czy opisu Twojego projektu. Wszystkie wzory i szablony z łatwością dostosujesz do siebie. Otrzymujesz gotowe przykłady maili do dziennikarzy, które u mnie się sprawdziły.

Wartość: 2000 zł
15

Bonus 5

Prezentację z 15 stylizacjami, które sprawdzą się w TV

Prezentacja zawiera 10 damskich i 5 męskich stylizacji, dzięki czemu po zaproszeniu do telewizji nie będziesz sobie zaprzątać głowy pytaniem: „Hm.. w co ja się ubiorę?”. Stylizacje są uniwersalne i nie będą wymagały od Ciebie wyszukanych zakupów, a jednocześnie będziesz dobrze wyglądać siedząc na telewizyjnej kanapie.

Wartość: 500 zł
LP_podbijmedia

Bonus 6

9 spotkań PRhour na platformie ZOOM

Wierzę, że budowanie widoczności swojej marki to działanie długofalowe. Dlatego w tej edycji wprowadzam dodatkowe wsparcie w postaci 1,5-godzinnego spotkania raz w miesiącu, po zakończeniu sesji Q&A. W trakcie PRhour będziesz pracować nad swoją widocznością strategicznie i długofalowo. Podpowiem Ci, jakie tematy są teraz gorące, będziemy zderzać swoje pomysły, przeprowadzać burze mózgów oraz konsultować tematy dla mediów, a także co w danym miesiącu warto zrobić. To będzie też dodatkowa motywacja, aby dbanie o wizerunek marki i jej widoczność było Twoim stałym nawykiem jak księgowość czy planowanie postów w mediach społecznościowych, a nie jednorazowym zrywem.

Część spotkań odbędzie się z poprzednią edycją programu. To okazja do poznania się, networkingu i budowania relacji.

Harmonogram PRhour:

#1 PRhour - 01.07.2024 r. (poniedziałek) godz. 9:00

#2 PRhour - 07.08.2024 r. (środa) godz. 9:00

#3 PRhour - 04.09.2024 r. (środa) godz. 9:00

#4 PRhour - 02.10.2024 r. (środa) godz. 9:00

#5 PRhour - 06.11.2024 r. (środa) godz. 9:00

#6 PRhour - 04.12.2024 r. (środa) godz. 9:00

#7 PRhour - 08.01.2025 r. (środa) godz. 9:00

#8 PRhour - 05.02.2025 r. (środa) godz. 9:00

#9 PRhour - 05.03.2025 r. (środa) godz. 9:00

Wartość: 7650 zł
Projekt bez nazwy

Bonus 7

Wyzwanie #MarkawMediach

To perełka tego programu, z której jestem szczególnie dumna! Aby jeszcze bardziej zmobilizować Cię do aktywnego udziału w programie, możesz wziąć w Wyzwaniu #MarkawMediach, w którym będzie element rywalizacji. Przygotowałam konkretne zadania do zrobienia, które z jednej strony bardzo popchną Cię do przodu w pracy, a z drugiej otwierają Ci możliwość współpracy ze mną 1:1 przez miesiąc. Osoba, która osiągnie najlepszy wynik będzie pod moją indywidualną opieką PR przez 1 miesiąc.

Przekonasz się, że w ciągu miesiąca można osiągnąć świetne rezultaty. Dotychczasowe zwyciężczynie Wyzwania były bardzo zadowolone i były w takich mediach jak: Puls Biznesu, Fakt, Polskie Radio Czwórka, Polskie Radio dla Ciebie, wizaz.pl, dziennik.pl, M jak mama, Dobra Mama, Dobre Rady. Więcej na temat współpracy ze zwyciężczyniami Wyzwania przeczytasz na moim blogu: www.rolingerpr.pl/blog

Miesięczna współpraca 1:1 z osobą, która wygrywa Wyzwanie wygląda dokładnie tak, jak obsługuję swoich stałych klientów. Współpracę rozpoczynamy od 2-godzinnej konsultacji strategicznej. Pracujemy nad wizerunkiem Twojej marki, przeprowadzam mini audyt, a także wizerunkową analizę SWOT. Następnie definiujemy Twoje wyróżniki i temat, który szczególnie warto poruszyć w danym momencie. Ustalamy listę mediów. Opracowuję odpowiednie materiały prasowe. Następnie wysyłam ją do starannie sprofilowanych mediów, po czym kontaktuję się z dziennikarzami. W tym czasie Ty czekasz na sygnał z mojej strony w sprawie wywiadów i publikacji. Przygotowuję Cię do wywiadów i wspólnie świętujemy Twój sukces na spotkaniu podsumowującym 🙂

Wartość: 15 000 zł

Podsumujmy, co dostaniesz:

ponad 100 lekcji kursu - wartość 3 000 zł

6 sesji na platformie ZOOM - wartość 5 100 zł

zamknięta grupa na Facebooku - wartość 1500 zł

szablon listy mediów - wartość 900 zł

wzory, szablony, harmonogramy, checklisty i przykłady materiałów prasowych - wartość 2000 zł

prezentacja z 15 stylizacjami, które sprawdzą się w TV - wartość 500 zł

nawet 9 spotkań PRhour - wartość 7 650 zł

wyzwanie #MarkawMediach - wartość 15 000 zł

Wartość razem: 35 650 zł

Cena programu: 10 500 zł

tylko TERAZ: 9 900 zł

Mam tylko 7 miejsc.

Suma Możesz wybrać płatność ratalną. Harmonogram płatności wygląda następująco:

I rata - 2525 zł - płatna do 16.04.2024r.

II rata - 2525 zł - płatna do 01.05.2024r.

III rata - 2525 zł - płatna do 01.06.2024r.

IV rata - 2525 zł - płatna do 01.07.2024r.

Podsumowanie płatności ratalnych: 2525 x 4 = 10 100 zł

Dane do płatności:

tytuł przelewu: Program Podbij Media - I rata

numer konta: ING 19 1050 1025 1000 0090 8311 4182

Odbiorca: Rolinger Group sp. z o.o., 03-126 Warszawa, ul. Antalla 2/6

 

Uwaga! Jeśli zdecydujesz się na wpłatę pełnej kwoty, bez płatności ratalnej,
otrzymasz dodatkowo 60-minutową konsultację PR, podczas której przeprowadzimy analizę Twojej marki
oraz wizerunkowy SWOT Twojej marki. Wskażę Ci kluczowy kierunek budowania wizerunku swojej marki.
Konsultację możesz zrealizować do 28 lutego 2025 roku.

Sprzedaż trwa do 16 kwietnia do godz. 21:00.

Musisz wiedzieć,

współpraca z moją agencją PR zaczyna się od 9 000miesięcznie przy podpisaniu umowy na 12 miesięcy, co daje kwotę
108 000 zł.

Z programem Podbij media! Niech świat o Tobie usłyszy! możesz osiągnąć wymarzone rezultaty, a co najważniejsze całe know-how zostaje z Tobą, a nie agencją czy z freelancerem, którego zatrudnisz na krótką chwilę.

Owszem, zamiast za udział w programie możesz wykupić artykuł sponsorowany, ale w topowych mediach to będzie TYLKO jeden artykuł. A Ty wciąż nie zyskasz wiedzy, jak zainteresować media swoim tematem, żeby regularnie być zapraszanym do mediów, jak wystąpić, udzielić wywiadu, żeby nie popełnić błędów i co zrobić, aby to wystąpienie procentowało i służyło Ci nawet na kilka lat. 

Wiedza zawarta w programie pomoże Ci świadomie zarządzać swoim wizerunkiem, zmieni Twój sposób myślenia, pokaże nową perspektywę, a także popchnie Cię do budowania widoczności w mediach. Przestaniesz patrzeć na innych, tylko skoncentrujesz się na budowaniu swojej rozpoznawalności.

Co więcej, otworzysz się na nowe - pomysły, możliwości, propozycje. Niektórzy mówią, że program jest transformujący i zmienia życie.

Teraz wyobraź sobie,

że wywiad z Tobą ukazał się w wymarzonym magazynie. Ważni partnerzy dzwonią do Ciebie z gratulacjami, a klienci z większym zaufaniem korzystają z Twojej oferty podświadomie czując, że są w dobrych i uznanych rękach.

Stajesz się dla nich numerem 1.

Zapominasz, czym są negocjacje i ciągłe odpowiadanie na pytanie: „Czemu tak drogo?”. Realizujesz projekty marzeń, pracujesz z idealnymi klientami, działasz z rozmachem, a co najważniejsze w pełni realizujesz swoją misję – dzielisz się wiedzą, pomagasz innym wzrastać, poprawiasz ich życie.

Robisz to, co kochasz.

Ten program jest dla Ciebie, jeśli:

masz misję, która popycha Cię do działania i wiesz, że to nie czas, aby siedzieć cicho w kącie
chcesz świadomie budować wizerunek i rozpoznawalność swojej marki
chcesz przyciągać partnerów biznesowych i klientów premium
chcesz zdystansować konkurencję i być numerem 1
chcesz trafić do szerokiego grona odbiorców i jeszcze bardziej zwiększyć zasięg swojej komunikacji

Ten program nie jest dla Ciebie, jeśli:

nie chcesz wdrażać w życie wiedzy z kursu
jesteś kolekcjonerem kursów i programów online, których nie przerabiasz
nie chcesz pracować nad marką osobistą
nie chcesz zwiększyć widoczności swojej marki
nie chcesz się rozwijać i zdobywać nowych umiejętności i kompetencji
wolisz uczyć się na własnych błędach

Może obawiasz się,

jak wiesz samo nie wydarzy się nic. Potrzebne jest Twoje zaangażowanie, ale to nie oznacza, że udział w programie i nawiązywanie współpracy z mediami będzie dla Ciebie niezwykle czasochłonne. Zapewniam Cię, że nie musisz stać się pełnoetatowym PRowcem, aby osiągnąć niesamowite rezultaty.

Zaprojektowałam program tak, aby krok po kroku, w maksymalnie możliwie szybki sposób osiągać rezultaty. Co jest niezwykle ważne, nie błądzisz, nie szukasz rozwiązań na własną rękę tylko otrzymujesz gotowe rozwiązania i bezcenne wskazówki. Jesteśmy w kontakcie w zamkniętej grupie, gdzie udzielam Ci konkretnych informacji zwrotnych, systematycznie spotykamy się podczas sesji Q&A, a potem w trakcie PRhour. Co więcej, pracujesz w zmotywowanej grupie i to też dodaje skrzydeł i energii do działania.

Nawet jeśli nie wystarczy Ci czasu na przygotowanie jakiegoś materiału, pamiętaj, że możesz zlecić część zadań. Ważne jest to, że będziesz wiedzieć CO zlecać, JAK to powinno wyglądać, czego oczekują dziennikarze, do jakiej komunikacji są przyzwyczajeni, od czego zacząć. Właśnie tego dowiesz się podczas programu.

To nie koniec, zyskasz dużą wiedzę na temat wystąpień w mediach, udzielania wywiadu, a tego nikt za Ciebie nie zrobi. To jest najważniejsza część i ona należy do Ciebie.

W tym rocznym programie kładę nacisk na to, żeby budowanie widocznej marki weszło Ci w nawyk i stało się stałym elementem Twoich działań.
Przekonasz się, jak zmieni się Twój biznes.

warranty_badge

Otrzymujesz 30 dniową gwarancję satysfakcji

Przygotowałam materiały tak, aby dały Ci jak najwięcej wartości i pomogły w działaniach PR. Jeśli z jakichś powodów program jednak nie będzie dla Ciebie odpowiedni, to wystarczy, że napiszesz na mój adres e-mail, a zwrócę Ci 100% Twojej wpłaty. Moim celem jest przekazanie Ci wiedzy i pokazanie, jak Ty sam_ możesz pojawić się w mediach, podcastach i budować widoczną markę.

 

Pamiętaj! Samo nie wydarzy się nic.

Silna i znana marka osobista nie zbuduje się sama.

Jeśli nie wiesz, czy ten program jest dla ciebie,

umów się na bezpłatną 15-minutową konsultację:

Dlaczego ja?

Nazywam się Danuta Rolinger-Bednarska. Jestem strateżką komunikacji i doświadczonym PR-owcem, mentorką w Sieci Przedsiębiorczych Kobiet. Od 10 lat pracuję w branży PR, a od 8 lat jestem szefową butikowej agencji Rolinger PR, w której buduję widoczność liderów i ekspertów w mediach. Moi klienci są w topowych mediach w Polsce.

Pracowałam przy kampanii Ministerstwa Zdrowia „Bądź mężczyzną. Chroń zdrowie!”, realizowałam szerokie kampanie PR dla dużych firm i organizacji, m.in. dla Valeant, Polfarmex, Sarantis, Henkel czy Pierre Fabre. Dzisiaj pomagam ekspertom i małym biznesom budować swoją widoczność w mediach, takich jak Forbes, Puls Biznesu, Onet.pl, Wysokie obcasy, Chilli Zet, Polskie Radio czy w programach śniadaniowych.

Wierzę, że każdy z nas przyszedł na świat z określoną misją. Pomagam ją ubrać w słowa i jasno komunikować. Dodaję skrzydeł i sprawiam, że dzieją się fantastyczne rzeczy. Pracuję z ludźmi, którzy wierzą w możliwość przemiany świata i pozytywnego wpływu na otoczenie. Realizując swoją misję, wiedzą, że nie mogą siedzieć cicho. Mają wielkie marzenia, ambitne plany i odwagę by sięgać po więcej. Skutecznie im w tym pomagam.

FAQ

Program wystartował 2 kwietnia 2024 r. Mamy pierwszą sesję Q&A za sobą - otrzymasz dostęp do nagrania.

Tak, wystawiam faktury VAT.

Tak, jak najbardziej. Jest możliwe rozłożenie płatności na 4 raty.

Harmonogram płatności wygląda następująco:

I rata - 2625 zł - płatna do 16.04.2024r.

II rata - 2625 zł - płatna do 01.05.2024r.

III rata - 2625 zł - płatna do 01.06.2024r.

IV rata - 2625 zł - płatna do 01.07.2024r.

Dane do płatności:

tytuł przelewu: Program Podbij Media - I rata

numer konta: ING 19 1050 1025 1000 0090 8311 4182

Odbiorca: Rolinger Group sp. z o.o., 03-126 Warszawa, ul. Antalla 2/6

Całkowita sprzedaż programu kończy się 16 kwietnia o 21:00.

Tak. Do tej pory wspierałam klientów z branży medycznej, beauty, nowych technologii, turystyki, nauki, rozwoju osobistego, consultingu, biznesu, FMCG. Z mojego doświadczenia wynika, że najważniejsze to dobór mediów oraz odpowiednie sformułowanie tematu. Tym zajmiemy się w trakcie kursu.

W trakcie kursu wszystko omówię krok po kroku. Pomogę Ci stworzyć plan działań oraz wszystkie potrzebne materiały: listę mediów, pierwszego maila czy materiały prasowe. Przedstawię Ci zasady PRowej współpracy z mediami. Otrzymasz przykładowe wzory pierwszej wiadomości, szablon listy mediów do wypełnienia oraz schemat dobrej informacji prasowej. Będzie dużo przykładów.

Nie udostępnię Ci kontaktów do dziennikarzy, z którymi pracuję. Natomiast pokażę Ci, jak samodzielnie nawiązać kontakt z dziennikarzem.

Na pewno sam zakup kursu nie sprawi, że nagle media zainteresują się Twoją marką. Musisz w to włożyć pracę, przejść moduły i wykonać wszystkie kroki. Pokażę Ci wszystko dokładnie tak, jak ja pracuję ze swoimi klientami.

Oczywiście. Dziennikarze szukają atrakcyjnych tematów. Ty możesz im go dostarczyć. Wszystko zależy od sposobu przedstawienia tematu, od tego czy pasuje do danego tytułu, jakie są plany redakcyjne. O tym będę mówić w kursie.

Domyślam się, że gdyby wszystko przebiegało tak jak tego oczekujesz, to nie byłoby Ciebie tutaj 🙂 Ten kurs jest przeznaczony zarówno dla osób, które chcą dopiero rozpocząć współpracę z mediami oraz dla takich, które chcą te działania uporządkować. Potrzebują praktycznej wiedzy na temat działania mediów, aby mądrze zarządzać kontaktem i działać proaktywnie, samodzielnie planując i inicjując kontakt.

Ekspert w mediach nie musi mieć tytułu naukowego. Oczywiście musisz być specjalistą lub pasjonatą z szeroką wiedzą w swojej dziedzinie. Pamiętaj jednak, że dla mediów nierzadko ważniejsze jest to, w jaki sposób przedstawiasz swoją wiedzę niż to czy masz tytuł naukowy i 20 letnie doświadczenie zawodowe.

Mamy 6 sesji Q&A na platformie ZOOM. Będziemy spotykać się wg harmonogramu:

#1 sesja Q&A - 09.04. (wtorek) godz. 9:00

#2 sesja Q&A - 23.04. (wtorek) godz. 9:00

#3 sesja Q&A - 07.05. (wtorek) godz. 9:00

#4 sesja Q&A - 21.05. (wtorek) godz. 9:00

#5 sesja Q&A - 04.06. (wtorek) godz. 9:00

#6 sesja Q&A - 18.06. (wtorek) godz. 9:00

Tak, spotkanie będą nagrywane i dodawane do platformy kursowej.

Spotkania PRhour to godzinne spotkania raz w miesiącu, które trwają od lipca 2024 do marca 2025 roku.

Harmonogram spotkań znajdziesz poniżej:

Harmonogram PRhour:

#1 PRhour - 01.07.2024 r. (poniedziałek) godz. 9:00

#2 PRhour - 07.08.2024 r. (środa) godz. 9:00

#3 PRhour - 04.09.2024 r. (środa) godz. 9:00

#4 PRhour - 02.10.2024 r. (środa) godz. 9:00

#5 PRhour - 06.11.2024 r. (środa) godz. 9:00

#6 PRhour - 04.12.2024 r. (środa) godz. 9:00

#7 PRhour - 08.01.2025 r. (środa) godz. 9:00

#8 PRhour - 05.02.2025 r. (środa) godz. 9:00

#9 PRhour - 05.03.2025 r. (środa) godz. 9:00

Spotkania PRhour to 90-minutowe sesje, podczas których wskazuję, jakie tematy są w danym miesiącu lub okresie gorące, na co warto zwrócić uwagę. To czas na zderzenie ze mną swoich pomysłów i szybką konsultację. Przede wszystkim to taki moment w miesiącu, aby mieć przestrzeń na zaplanowanie działań w obszarze wizerunku swojej marki, wywiadów, artykułów i wystąpień. Chcę, aby to był nawyk, tak jak przygotowywanie postów czy rozliczanie księgowości. Praca nad wizerunkiem marki to maraton, a nie sprint. 

Do wyzwania #MarkawMediach zapraszam każdego uczestnika kursu, natomiast wygrać może 1 osoba. Wyzwanie ma na celu zmotywowania Cię do działania i wdrażania wiedzy z kursu. Osoba, która będzie aktywna i rzetelnie odrobi prace domowe, i w mojej ocenie zdobędzie największą liczbę punktów wygra miesięczną obsługę PR.

Współpraca wygląda dokładnie tak, jak obsługuję swoich stałych klientów. Współpracę rozpoczynamy od 2-godzinnej konsultacji. Pracujemy nad wizerunkiem Twojej marki, przeprowadzam mini audyt, a także wizerunkową analizę SWOT. Następnie definiujemy Twoje wyróżniki i temat, który szczególnie warto poruszyć w danym momencie. Ustalamy listę mediów. Opracowuję odpowiednią informację prasową. Następnie wysyłam ją do sprofilowanych mediów, po czym kontaktuję się z dziennikarzami. W tym czasie Ty czekasz na sygnał z mojej strony w sprawie wywiadów i publikacji. Przygotowuję Cię do wywiadów i wspólnie świętujemy Twój sukces na spotkaniu podsumowującym 🙂